Számos marketing könyvet olvastam már, hogy a szövegírós munkámban naprakész legyek. A legtöbb a megszokott frázisokat puffogtatja és semmi újat nem tud nyújtani. Esetleg átmegy önmarketingbe, saját maga felmagasztalásba. Ez a kötet viszont szakított a hagyományos modellel és inkább erős, szakmai anyagot hozott össze. Kevésbé emészthető és borzasztóan tömény, de tele van hozzáadott értékkel, ötletekkel, fontos információkkal.
Ismerd meg ügyfeleid lelkét a sikerért!
Nagyon klassz, hogy pszichológiával hozta össze a marketinget, hiszen az az alapja az eladásnak. Ha megértjük a vásárló működését, észjárását, mi hat rá, mivel lehet megfogni, mi a fájdalompontja, akkor sokkal könnyebben eladhatunk bármit. Tehát mi a kulcsa egy hatékony és sikeres marketingnek? A leginkább a pszichológia rejtelmeiben és az emberi gondolkodás mélyén található. Megismerve az emberek motivációit és reakcióit, a marketing valóban hatásossá válik. A jó marketing nemcsak figyelemfelkeltő, de érzelmeket mozgat meg, elgondolkodtat és cselekvésre ösztönöz. Ha mindezekre odafigyelsz, akkor sokkal könnyebb dolgod van. Gábor, a könyvében nagyon sok mankót ad hozzá.
Megmutatja, hogyan válaszd ki, ki az, akinek el tudod adni a terméked, szolgáltatásod. De azt is, hogy mikre figyelj a marketinged, a marketingstratégiád kidolgozásakor. Szemléltető példákkal, hatékonyságnövelő leírásokkal, grafikákkal teszi még jobban megjegyezhetővé. Igazán inspiráló könyv. Buzdít is azonnal különböző feladatok megoldására, saját magunk megismerésére, a márkánk kommunikációjára, brandépítésre, a Buyer Personánk, azaz mintavásárlónk körülhatárolására, különböző embertípusok, vásárlótípusok meghatározására és még számtalan körülmény megismerésére, megértésére. De formulákat is kapunk marketingszövegíráshoz, cél és piacmeghatározáshoz.
Nem számít, milyen vállalkozásod van, a marketing elengedhetetlen az elérésékhez, eladásokhoz. De hogyan lehet jól csinálni a marketinget? Olvasd el, Dajka Gábor, Pszichológia és az online marketing könyvének izgalmas világát, és fedezd fel az üzleti siker kulcsát! Lépj be a pszichológia rejtelmeibe és hozd létre a a könyv segítségével a saját, hatékony marketingkampányod!
A könyvet köszönöm Dajka Gábornak, az írónak! Rengeteg hasznos információval gazdagodtam általa. Itt tudjátok megrendelni, ha ti is kedvet kaptatok az elolvasásához: Dajka Gábor
Fülszöveg:
Dajka Gábor a Szakácsemlékek és az Én Megmondtam című műve után, ezúttal a marketing alapjairól írt könyvet, ami kifejezetten azoknak a mikrovállalkozóknak szól, akik Magyarországon szeretnének érvényesülni.
Azt vallja, hogy egy jó marketinges minimum egy önjelölt szociológus, amatőr pszichológus, és hobbi hadvezér egy személyben. Gábor ezt a három területet ötvözi a harmadik könyvében.
Az Online Marketing és Pszichológia című kiadása azoknak az érett és nyitott gondolkodású vállalkozóknak és marketingeseiknek szól, akik nem hisznek a szakmai titkokban. Azoknak, akik a marketing területén a kötelező dolgokon túl érteni akarják a manipuláció és a befolyásolás közti különbségeket, és a játszmák szintjén nem
Idézet:
0kihasználni akarják a célközönségüket.
Ha tetszett a cikk, nyomj egy like-ot a Követem gombra jobb felső sarokban laptopról, számítógépről és balra lent tabletról, mobilról. Ha szívesen megvitatnád bővebben, mert teljesen más az álláspontod, akkor normális hangnemben a blogbejegyzés alatt, kommentben megteheted. Továbbá a ReAd-blog Fb oldalán vagy a ReAd-blog csevegő csoportban is megy a témázás a cikkről, ott is megtalálsz.
ReAd-blog Adrija